Verzenden & retourneren

Verzenden

Eens vriendelijk knipperen met onze ogen … Dat helpt niet bij PostNL. Helaas. Ook wij moeten de kosten betalen als we onze verhuisdozen sturen naar onze klanten. Toch proberen we die kosten zoveel mogelijk voor onze eigen rekening te nemen.

Zodra je dozen hebt kunnen bestellen en wij je betaling hebben ontvangen, sturen we je verhuisdozen of -pakketten onmiddellijk op. Hiervoor werken we samen met PostNL. Wil je je bestelling thuis laten leveren? Of liever op je werk? Dat kan allemaal perfect. Als je bestelling op voorraad is en je hebt je bestelling vóór 21.30 uur geplaatst, dan wordt deze nog dezelfde werkdag verzonden. Voor amper € 8,95 leveren we al in heel België. Profiteer van het financieel voordeel door online te bestellen. Zo bespaar je niet alleen heel wat geld, maar vooral veel tijd.

Belangrijke informatie
Heb je een vrij grote bestelling? Dan kan het zijn dat de levering in 2 delen gebeurt. Zo kan het gebeuren dat niet alles op dezelfde dag wordt geleverd, maar dat je meerdere pakketen op verschillende dagen zult ontvangen. Twijfel je over de levertijd? Of had je je bestelling veel vroeger verwacht? Aarzel niet om contact op te nemen.

Let wel: Heb je je dozen op zaterdag of zondag besteld? Dan worden ze pas op maandag verstuurd en kan je je bestelling dinsdag verwachten. Bestellingen op vrijdag worden ‘s zaterdags geleverd.

Zodra je pakket uit ons magazijn is vertrokken, kan je je bestelling gemakkelijk volgen, dankzij je track and trace-code van PostNL. Hoe dat precies moet, zie je perfect op de website van PostNL. Je voert gewoon de code in die je hebt gekregen en ziet meteen of je pakket vertrokken of onderweg is en wanneer je het precies kan verwachten.

Heb je je bestelling ontvangen? Dan raden we je aan om de levering meteen te controleren. Heb je alles gekregen dat je besteld hebt? Zijn er geen goederen beschadigd? Dat kan altijd gebeuren. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Dozen terugsturen

Ben je niet tevreden over je bestelling? Werd het foute artikel geleverd? Of was je te optimistisch en heb je te veel besteld? Dat kan gebeuren! In dat geval kan je de goederen altijd terugsturen.

Gedurende 14 dagen heb je het recht om je bestelling, zonder enige vermelding van reden, te annuleren. Na die annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. In geval van retour, krijg je het volledige bedrag van de bestelling, inclusief verzendkosten, terugbetaald. Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, wordt het artikel in originele staat of verpakking teruggestuurd. Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht? Neem dan contact op via [email protected]. Binnen 14 dagen na aanmelding van je retour zullen we je het verschuldigde bedrag terugstorten, op voorwaarde dat alles in goede staat is teruggekeerd.

Bekijk hier onze voorwaarden:

- Geen specifieke reden? Dat kan ook. Je kan de producten altijd terugsturen, op voorwaarde dat ze nog niet gebruikt zijn en nog in de originele verpakking zitten.
- Je hebt recht op een bedenktermijn van 14 dagen om je artikelen terug te sturen.
- Is je bestelling niet naar wens? Breng ons dan zo snel mogelijk op de hoogte.
- Meer info lees je in onze algemene voorwaarden.


Bestelling terugsturen? Dat kan in 5 eenvoudige stappen:

1. Stuur een e-mail naar [email protected] of vul ons contactformulier

2. Vermeld duidelijk wat je precies wenst terug te sturen en eventueel waarom.

3. Vul je naam en voornaam in, evenals je telefoonnummer. Vergeet ook niet de datum van je bestelling te vermelden, evenals het ordernummer en het juiste bedrag.

4. U dient zelf een retourticket te regelen en te betalen.

5. Je kan je bestelling terugsturen naar het volgende adres:

Verhuisdozenstore.be

T.a.v. ordernummer ...
Nijverheidstraat 14A 
2984 AH Ridderkerk
Nederland


Zodra we je retourzending hebben ontvangen, storten we het bedrag zo snel mogelijk op je rekening. Dat wil zeggen: het bedrag van je aankoop, vermeerderd met de kosten die je gemaakt hebt voor het retourneren ervan.

Opgelet: Teruggestuurde goederen moeten compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Heb je nog vragen over het online bestellen van dozen, sturen of terugsturen? Aarzel niet om contact op te nemen via het nummer +31 85 13 01 269 of stuur een e-mail naar: [email protected]. Op werkdagen kan je ons altijd bereiken van 08u30 tot 17u00.