Wat doen bij verhuis? Reken op onze klantenservice
Vragen? Stel ze gerust!
Heb je vragen over je bestelling of over onze verhuisdozen of ons verhuismateriaal? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je raad geven over alles wat je moet doen bij verhuis. Je kan ons gemakkelijk bereiken via het nummer +31 85 13 01 269 of via e-mail: [email protected]. Van maandag tot en met vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar van 08u30 tot 17u00.
Suggesties?
Ga je niet overal mee akkoord? Heb je tips ter verbetering of suggesties om onze service te optimaliseren? Laat het ons weten! Alle input is welkom.
Veelgestelde vragen (FAQ)
1 Meest gestelde vragen
1.1 Welke verhuisdoos is geschikt voor zwaar materiaal?
De 3 soorten verhuisdozen worden allemaal gebruikt door erkende verhuizers. Toch heeft de premium verhuisdoos het hoogste draagvermogen. Zowel de professionele autolock als de premium verhuisdozen zijn uitermate geschikt voor het verhuizen van zwaar materiaal, zoals vaatwerk, boeken, vazen, kleine apparaten, enzovoort.
1.2 Hoeveel verhuisdozen moet ik voorzien?
Het aantal verhuisdozen dat je nodig hebt, hangt af van het aantal kamers van je nieuwe woning en van het aantal mensen dat er zal intrekken.
1.3 Zijn jullie verhuisdozen nieuw?
Uiteraard! Wij leveren alleen de beste kwaliteit van verhuisdozen.
1.4 Waarom verschillen de verhuisdozen qua prijs?
Vanuit de papier- en kartonindustrie heeft karton een bepaalde prijs per m2. De hoeveelheid karton (dikte en/of grootte) bepaalt de prijs van de verhuisdozen. Ook de dikte van het karton speelt een belangrijke rol bij de kwaliteit van de verhuisdoos. Hoewel we de kosten proberen te dekken, willen we zeker niet inboeten aan kwaliteit. Daarom gaan we er prat op dat we de beste prijs-kwaliteitsverhouding leveren voor elk type verhuisdoos.
1.5 Wat is het verschil tussen een insteek-vouw en autolock verhuisdoos?
De autolock heeft een “automatische vouw”: dat betekent dat je de doos in één simpele beweging kan openvouwen. De insteek-vouw is een vouwwijze van onze premium verhuisdoos. Beide dozen zijn ultrastevig. Je hoeft geen ducktape te gebruiken om te voorkomen dat de dozen scheuren en om je goederen te beschermen.
1.6 Wat is het verschil tussen de 3 soorten verhuisdozen?
Het verschil zit in de dikte van het karton en het vouwtype. Zo is de standaarddoos gemaakt uit enkelgolf met een dikte van 3 mm en is de professionele verhuisdoos gemaakt uit karton van 5 mm. Beide zijn (autolock) verhuisdozen die je in 1 vloeiende beweging kan uitvouwen. De premium verhuisdoos is gemaakt van dubbelgolf kraft karton met een dikte van 7 mm. Deze verhuisdoos heeft een insteek-vouw en heeft hierdoor een driedubbele bodem.
2 Bezorging en levertijden
2.1 Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Indien je favoriete artikelen op voorraad zijn en als je vóór 21u30 hebt besteld, wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verzonden via PostNL. Bestellingen op vrijdag voor 21u30 worden ‘s zaterdags geleverd. Bestellingen na vrijdag 21u30, op zaterdag of zondag, worden op maandag verzonden en op dinsdag geleverd.
2.2 Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Je kan de status van je bestelling checken via de track en trace-code. Deze wordt per e-mail verstuurd.
2.3 Kan ik zelf bepalen op welke dag mijn bestelling wordt geleverd?
Bij artikelen met verwachte leverdatum ‘vandaag besteld, morgen geleverd’ kan je zelf het moment kiezen waarop je pakket wordt bezorgd. Standaard leveren we de eerstvolgende werkdag. Maar als een ander moment je beter uitkomt, kan je dat zelf aanduiden via een check-out formulier.
2.4 Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen als ik niet thuis ben?
Als je, op het moment van de levering, niet thuis bent, wordt je pakket afgeleverd bij de buren. Als dat echter niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat je buren ook niet thuis zijn), bieden we je pakket automatisch de volgende werkdag opnieuw aan. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht via een niet-thuis-berichtje.
2.5 Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
je dat wenst, kan je je bestelling zelf ophalen tijdens de kantooruren: van maandag tot vrijdag (telkens van 08u30 tot 17u00). Dat kan gratis op het volgende adres: Nijverheidstraat 14A, 2984 AH, Ridderkerk.
2.6 Er ontbreekt iets in mijn bestelling, wat nu?
Afhankelijk van het gewicht en de grootte van je bestelling kan het zijn dat je bestelling wordt gesplitst. In dat geval worden de artikelen op verschillende tijdstippen geleverd. Mocht de levering langer dan 1 dag duren, gelieve ons dan onmiddellijk te contacteren.
Daarnaast is het mogelijk dat het bestelde verhuismateriaal tussen de verhuisdozen zit. Wij raden aan om de (blauw/zwarte) bandjes om de verhuisdozen los te knippen.
3 Verzenden en retourneren
3.1 Wat zijn de verzendkosten?
Eens vriendelijk knipperen met onze ogen … Dat helpt niet bij PostNL of DPD. Helaas. Ook wij moeten de kosten betalen als we onze verhuisdozen sturen naar onze klanten. Toch proberen we die kosten zoveel mogelijk voor onze eigen rekening te nemen. Voor amper € 8,95 leveren we al in heel Belgie. Helaas kunnen wij de verhuisdozen niet gratis versturen, maar onze prijzen zijn sowieso voordeliger in vergelijking met andere online aanbieders van verhuisdozen of de betere DHZ-zaken.
3.2 Mag ik mijn artikelen terugsturen?
Beantwoordt de levering niet aan je verwachtingen? Is je bestelling niet compleet of heb je te veel besteld? Dat kan gebeuren! Uiteraard is het mogelijk om de betreffende artikelen te retourneren. Bekijk hier onze voorwaarden.
4 Betalingen
4.1 Hoe kan ik betalen?
Voor je betaling heb je de keuze uit 7 verschillende opties. Voor de uitvoering van de betaling werken we samen met service SEO payment provider Mollie. Mollie garandeert een veilige afhandeling van de transactie, dankzij de jarenlange kennis. Zakelijke klanten die op rekening willen bestellen, worden verzocht om contact op te nemen. Zodra we de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling verzonden. Voor de betaling kan je kiezen voor Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, PayPal, iDEAL of je kan je betaling doen via een bankoverschrijving.
4.2 Is mijn online betaling veilig genoeg?
Voor je betaling heb je de keuze uit 7 verschillende opties. Voor de uitvoering van de betaling werken we samen met service SEO payment provider Mollie. Mollie garandeert een veilige afhandeling van de transactie, dankzij de jarenlange kennis.
4.3 Waar kan ik een exemplaar van mijn factuur vinden?
Je ontvangt een pdf-versie van je factuur via e-mail.
4.4 Hoe snel krijg ik mijn geld terug als ik de goederen terugstuur?
Zodra we je geretourneerde goederen hebben ontvangen, storten we het bedrag (aankoopbedrag en kosten retour) onmiddellijk terug op je rekening.
4.5 Wanneer worden de verhuisdozen verzonden als ik betaal via bankoverschrijving?
Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we de verhuisdozen op.